Інформатика 5-А, 5-Б


19 квітня. Практична робота 6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

Д/З, проглянути відеоурок, виконати практичну роботу, надіслати декілька скріншотів виконаної роботи мені на пошту.

12 квітня. ВІДЕОУРОК. Лінійні алгоритми

Д/З, проглянути відеоурок, виконати практичну роботу в кінці відеоуроку і надіслати файл вашої виконаної практичної роботи на пошту.

Працюємо все ж в тому же середовищі "Scratch".

5 квітня. ВІДЕОУРОК.Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.

Д/З,проглянути відео, пройти гру "Художник" на сайті Code.org і надіслати мені на пошту   linka606143@gmail.com   СЕРТИФІКАТ.

25 січня. ВІДЕОУРОК  .Практична робота № 4. Додавання зображень із файлу та їх форматування.

МЕТА УРОКУ:

Ознайомитись з процесом додавання зображень у графічний редактор Microsoft Word, вміти зберігати картинки із інтернету та копіювати їх.

Д/З, додати три картинки на тему "Зима" у графічний редактор Microsoft Word, як показано у ВІДЕОУРОЦІ, на одній картинці зробити будь-який надпис(будь-який текст), як показано у відеоуроці і надіслати мені на пошту.

Картинки можна знайти в інтернеті, нажати правою кнопкою миші на картинку і вибрати "Копировать картинку", потім перейти до редактора Microsoft Word і нажати Сtrl+V, і так кожну картинку. 

Виконану роботу відправляємо на електронну пошту linka606143@gmail.com

18 січня.МІЙ ВІДЕОУРОК.ПОЯСНЕННЯ ТЕМИ. 

Відеоурок. Пояснення теми. Введення, редагування та форматування символів та абзаців. 

МЕТА:

Закріпити поняття про об`єкти текстового документа, ознайомитись с такими діями, як "введення", "редагування", "форматування" об`єктів текстового документа. Розвивати алгоритмічне мислення, виховувати культуру оформлення записів(конспектів).

Д/З, зробити конспект із відеоуроку і надіслати мені на пошту.(ДИВИТИСЬ МІЙ ВІДЕОУРОК)

Виконану роботу відправляємо на електронну пошту linka606143@gmail.com

11 січня. Відеоурок. Пояснення теми. Основні об`єкти текстового документа.

Мета:

Освітня. Сформувати поняття про текстовий документ, текстовий редактор і текстовий процесор; нагадати учням основні правила уведення та редагування текстів; формувати вміння і навички роботи в середовищі текстового процесора;

Розвиваюча. Розвивати увагу, логічне мислення, навички роботи з клавіатурою;

Виховна. Виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до предмета, любов до Батьківщини.

Д/З, проглянути відео-презентацію, зробити невеликий конспект у зошиті, знати усі об`єкти текстового документа( Символ,слово,речення,абзац,сторінка, графічний об`єкт).




Виконану роботу відправляємо на електронну пошту linka606143@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий